Manu ens comentava que pareixia que el dia de la boda no arribava mai, que passaven els dies i sempre hi havia coses que fer i preparar. Però el 30 de maig va arribar i Manu i Tania ja s’han casat i no podia haver eixit millor! Per començar va eixir un dia primaveral amb un sol preciós que feia que tot lluira més encara.
ItacaVídeo i Ana Piera Fotografia van estar presents eixe dia en una cerimònia molt emotiva a l’Ermita dels Benissants de la Pedra. El convit va tindre lloc al Sucrer, en el Mareny i les imatges parlen per sí soles: alegria, molta diversió, sorpreses i moments molt emotius.
Per a fer el postboda vam aprofitar els arrossars de Sueca per plasmar la complicitat d’esta parella: mirades i somriures que ho diuen tot.
Ací vos deixem el videoclip de Manu i Tania que hem editat amb el tema de Sia, Breath me de la sèrie Six feet under.
Fotos.- Ana Piera
Vídeo.- Eloi Càrcel